Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2016. január 25., hétfő

Maceragaranciáról alaposan

Általában jó, beválik, szeretitek, csini, hasznos, könnyű, kicsi, hamar szárad, szeretem, szép, puha stb....

nem is itt van a lényeg most, hanem ott ahol aggodalom van:

Ha Úgy érzed:   "Nem Nekem Való "

Ha  "egyszerűen félek tőle "

Ha  "kifolyik "

Ha  "nagy "

Ha  "drága"

Ha  "sok dolog van vele "

Ha "nekem már nem kell"

Valamelyik biztosan ismerős neked is. Mielőtt kipróbáljuk van valamiféle elképzelésünk, sajnos legtöbbször ez negatív.
Nem lehet 1 darab Trëzy-t vásárolni
Nem lehet 1 nap után visszadobni
Elhatároztam ezeket még egészen az elején és nem véletlen. Az idő is igazolta a döntést.
Mese következik:
Enikő kisbabát szült és meghallotta édesanyjától, hogy van ez a Trëzy.
És jön a csavar, ismerősök voltak, falum-béliek...megtisztelő volt számomra, hogy kipróbálják.
Találkoztunk, beszélgettünk, elmondtam, ezt azt a Trëzy-ről.
"jól van Dórika"-helyeselték a használati javaslataimat. Aztán jött jött közeledett a kérés:
"- csak egyet veszünk, hogy kipróbáljuk s osztán még meglássuk" -láttam magam előtt a kudarcot, a fiatalasszony kudarcát, egy pelenka az egyszerti próbálkozást jelent a hónapok óta monoton, jól megszokott, autómatizálódott pelenkázás között. Mert mire az az egy megszárad és megint sorra kerülne elveszett a kezdeti lelkesedés. Épp csak egy kis zavart tud okozni. Pont csak annyit ami a szabályt erősítse. Nekem nem való... paff
Telefonon beszéltünk, panaszolta, hogy kifolyt. Ajánlottam, hogy segítek, nem nem "Dórika" hagyjuk inkább.
Feladta és a sikerélmény is elmaradt, ez bánt a legjobban.
Én rontottam el, nem szabad egy darab pelenkát adni senkinek. Akkor sem ha ismerős és nem merem neki elmondani, hogy  vegyen meg 5 darabot, vagy bár 3-at és kötelezzem, hogy egymásután használja őket, kísérletezzen velük, akkor is ha nem szívesen teszi, de tudom hogy belejön.Oly sokszor tapasztaltuk már. Ugye?

Ezen tapasztalatok birtokában a maceragarancia 30 napos használat után lép érvénybe és akkor ha legalább 3 darab Trëzy-d van. Ha így sem megy, akkor visszavásárolom és igen igen van ilyen is.

No két dolog van most:
1. csíkban vándor pelus indul
2. meghirdetem Az év mosható-pelenkázója díjat. írd meg egy oldalban, hogy te hogyan találtál rá, milyen fázisokon mentél keresztül és hol tartasz most a moshatópelenkázással (legyen az bármilyen moshatópelus). Őszintén írj, jó és rossz tapasztalataidról is. Majd küld be a leveled az office@trezy.ro címre egy fényképeddel együtt és közönségszavazattal eldől a facebookon, hogy ki nyeri a 3 darabos Trëzy-t és az oklevelet. beküldési határidő február 7.



hajrá, szeretettel várom a leveleket Dorottya
Ide kattintva olvashatod a beküldött történeteket és szavazz a kedvencedre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése