Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2016. január 4., hétfő

Kezdünk, 2016!

Lassan újra felzúg a motor, bepörög a kerék, rádió is bekapcsol és indulhat a banzáj...feltéve, hogy te is
 kiértékelted az Ó évet?
íme egy kis segítség, katt. ide

 
 
 Te is tapasztalod, hogy a legtöbb ötlet, fogadalom és elhatározás mintha eleve halva született volna? És ezeknek csak annyi esélyük van, (hogy megváltoztassák az életünket) ameddig életben tudjuk tartani őket.
Ezért akciótervet és időkorlátot kell melléjük kapcsolni. Hogyan akarom és pontosan mikor megcsinálni az idei ötleteimet?
 
Igaz ez a moshatózásra is, talán elhatároztad, netán vettél is pár darabot, de ott lapunak a fiókban? Vagy nem vált be, amit eddig próbáltál és félsz tovább keresni? Tény, hogy nem használod még, meddig tologatod? No, gyere segítünk, jó?
Ami a  Trëzy-t illeti, ahogy ígértem Te csak dőlj hátra, legyen bármekkora is a fal, segítek.
 
Válaszd ki, melyik táborba tartozol leginkább, az alábbiak közül:
 
1. macerás, csak a mintaháziasszonyoknak való

2. rizikós, mi van ha nem válik be  

3. drága nekem

4. késő már, lassan leszokik a babám
 
5. kipróbáltam, nem működik, segítség

6. nincs gyerekem

7. másodkezes (előszeretett) Trëzyk

8. jön a második gyerek (van régi Trëzy készletem is)

9. én is vállalkozó vagyok, legyen árucsere (Bartel)

10. adományoznék, oda ahol legnagyobb értéke a Trëzy-nek, hogy nem fogy el

11. elkötelezett Trëzy-s vagyok, segítek kezdő anyukáknak

12. szívesen kereskednék a Trëzy-vel a gyes mellett


Ebben az évben ezen kifogások mentén haladunk
Gyere Te is, hívd a barátnődet is.

tel:0743134891
blog:
youtube:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése