Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2014. április 22., kedd

Friss anyuka vélemények:


Csilla:
" Sziasztok! Jelenleg tépőzárral készülnek kizárólag a trezyk. A petentos verzió egy régebbi fázis. Nekem majdnem egy teljes készletnyi trezy-m van (novemberben vettem), mert nagyon szeretem ezt a pelust. Kérdezzetek róla nyugodtan.
Az én lányom 2 éves, napi 1 liter vizet télen is megiszik, és bőven elég a trezy nappalra!  (1 db saját frottír és 1 db kétrétegű bambusz betéttel 3-4 órát bír)

Hajnal:
"Ma 12-17oráig utazas miatt es persze mert elaludt közben,rajta volt, tele tette,es mire behurcoltam még kaki is termett,és nem folyt ki,nem ázott át. Valamit magyon tud ez a pelus amit mas nem"


Rendeld meg most
nekem melyik csomag felel meg?
 www.trezy.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése