Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2013. szeptember 24., kedd

Amikor a csoda a valóság:



Amikor elkezdtem pelenkát varrni (2009-ben), nem gondoltam, hogy egyszer ez lesz a munkám, a megélhetésem, sőt abban is kételkedtem, hogy biztos mosni akarom? Kell nekem ez a macera? Nagyon megszerettem, igen KIMOSNI! Amikor vállalkozásra adtam a fejem (2012-ben), nem gondoltam, hogy a baba-mama világon kívül másokat is érdekel majd a Trëzy.
DE:
Befogadtak egy gyönyörű kézműves vásárra (http://delikat.wordpress.com/tag/delikates-karacsonyi-vasar/)! Oh, hát persze ez egy kézműves termék is, bejóó! Kiváló ajándék, egy új célközönségem lett és az egyik legaktívabb is, Ők azok akik különlegességeket ajándékozni vágyók.
Az első környezetvédelmi konferencia meghívást (http://zerowaste.ro/despre-noi.php) 2012 nyarán kapta a Trëzy, mint romániai esettanulmány... rájöttem, hogy hát persze, alapvetően ez a pelenka egy “zöld” termék.
Ezt követte a bukaresti RMÜE (http://penzcsinalok.transindex.ro/hir/9996) innovációs dij, ott ébredtem fel, hogy tejóég én egy gazdasági konferencián ülök, s szólítják a vállalkozásom nevét... tehát gazdasági szempontból is érdekes volt valakiknek a vállalkozásom, megállapítottam a vonaton hazafele.
Megszületett hamarosan az első cikk a Trëzy-ről a Kronika gazdasági rovatban, ezt követte egy media megjelenési hullám (tv, radio, nyomtatott és irott sajtó :), főleg arra voltak kiváncsiak, hogy: vállalkozás indítás ebben a gazdasági válságban? Nőként? Két gyerekkel? Jajnaaa és épp ilyen termékkel? Kétségtelen, hogy a médiának is tetszik a vállalkozásod Doris, súgta valami.
Elkezdtek jönni a megrendelő levelek, orvosi ajánlásra, érzékeny bőrü kisbabák szüleitől, le is esett, hogy ovosilag is, egészségmegörzési szempontból is labdába rúgtam!
Folyatom még: 2013 október, WWF és Erste Bank környezetvédelmi projektes tinik nyeremény tábora Tusnádfüdőn, meghívott vagyok, Trëzy mint lelkesítő esettanulmány, élő környezetvédelmi vállalkozás. Tehát a tinik közé is bepillanthattam! Ugyszeretném, hogy mire ők gyereket vállalnak, már természetes legyen, hogy van a pelenkázásnak alternatívája.
És most jött a meghívó levél novemberi KKV online marketing továbbképzőre hívják a Trëzy-t, mesélyek az online marketing gyakorlati hasznáról.... na szerussz világ, állok elébe!
Megrendelheted a pelenkacsomagodat a www.trezy.ro webshopban, gyönyörű lett :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése