Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2013. január 20., vasárnap

Kifejlesztette az anyuka:



Új generációs TREZY textil pelenkák története.
Hat évvel ezelőtt, az első kislányunknál megdöbbenve néztük az eldobható pelenkákból gyűlő szeméthalmot, amelyhez csak ráadás volt a gyerek gyakran irritált bőre. Nem mellékesen egy vagyont költöttünk pelenkára... hát megkérdeztem édesanyámat, hogy is pelenkáztak régen? A második kislányunknál már utánanéztem a külföldön gyártott vászonpelenkáknak is, és elkezdtem megvarrni. Két éven keresztűl fejlesztgettem a saját pelenkáimat, kislányaimon próbálgattam, használatát fokozatosan leegyszerűsítettem. Egyre több ismerősünk kérte, hogy varrjak nekik is. Szerettük, szerették, bevált!
Választottam neki egy vidáman hangzó, gyerekkori tréfánkból származó nevet, a nagyobbik lányom rajzolt egy „lógót” neki.
Mostanra a munkahelyemmé vált. Amivel nap mint nap örömet okozok:
  • már 153 tudatos fiatal családnak, mert alternatívát találtak a Trezyben
  • a babáknak, mert bőrbarát pelenkát kapnak
  • a varrónőknek akikkel készítem, mert munkahelyet teremtett a Trezy
  • magamnak, mert gyakorló környezetvédő lettem
  • a helyi termelőknek, mert eggyel többen vagyunk

Ha felkeltette az érdeklődésedet a Trezy mosható pelenka, kérlek írj a trezyscutec@gmail.com cimre.
Hívj a 0745993423 telefonszámon.
Csíkszeredában a Li-Lu pelenkakereskedésben megvásárolható. A volt fürdő utca elején, az Indigó mellett.
Moshato pelenkás klubb a facebookon: http://www.facebook.com/groups/336430366454827

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése