Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2015. március 21., szombat

újabb részlet mesebeli életemből:

Ismeretlenül, bejelentkezett hozzánk.
Szombat délelőttre...
......valamit a pelenkákkal kapcsolatban gondolt ki -na haljunk oda, gondoltam én..
-----------------------------------------------
újabb részlet mesebeli életemből:
-----------------------------------------------
Úgy volt furcsa, ahogy volt, az egész kerek perec!
már a kapuból integetett, mint aki végre újra itt van, becipelt egy nagy karton dobozt és kérte, hogy maradjunk az udvaron, szép napsütés van.
mesélt mesélt mesélt ...magáról.
sikereiről és kudarcairól. -fogalmam sem volt mi hozta hozzánk.
--------------------------------------------
aztán rámutatott a dobozra:
- neked hoztam, mosógél, én csinálom!
Borax, Szódabikarbóna, Háziszappan, zsálya és levendula
--------------------------------------------
megmaradt egy részlet ami a mindennapjaiba engedett be:
`kérdezte a szomszéd fiúcska, hogy Pista bácsi volna-e valami kevergetni való munkája, mert nekem szükségem volna egy kis pénzre?`
-------------------------------------------
Ajánlom szíves figyelmetekbe a gyergyói természetes mosógélt
Most kérj egy trezy-t és adok hozzá ajándékba!
itt rendeld meg: www.trezy.ro

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése