Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2015. január 26., hétfő

Anyukák figyelem

--------------------------
Felhívás és Mese, a mesebeli életemből:
--------------------------
... tegnap át jött Levi (a nagyleányom osztálytársa) és mondja, hogy anyuka küldte, kellene húsz lej.
"- kenyerre és a kicsi testvéremnek kekszre meg pelenkára..."
----------------------------
Mondom neki, hogy jó helyre jött, mert én vagyok a pelenka árus, mosolygott és elemlegettük, hogy román órán volt szó a szülői mesterségekről és akkor Vicus mondta, hogy:
 "mama mea este vânzătoare de scutece"... smile emoticon

Keresgélni kezdtem a régi pelusok között, nosztalgiáztunk, felpakoltam Levit a százéves házipelenkával, kioktattam, hogy nehogy eldobják ezt mosni kell smile emoticon
- van pelenka mosónk, -mondta boldogan
(kenyer és egy marék keksz is került, hazament mosolygott)
a lányaim is megjegyezték, hogy milyen jó, hogy tudtunk segíteni...
--------------------------
Felhívás következik:
szedjétek össze a régi pelusaitokat amit már nem használtok és vigyük el a rászoruló családoknak.
nekem kapásból van 3 ahová menni
nektek is kerül egy-kettő biztos

Jó? osszátok meg ti is ezt a mesét
januárban még gyűjtünk, február első hetében indul a Trëzy karaván!

Csíkiak hívjatok telefonon 0743134891
Másoknak postacím: 53723 Păuleni Ciuc nr. 5

www.trezy.ro
NAGYON JÓL SIKERÜLT, KÖSZÖNJÜK AZ ÖSSZEFOGÁST, FOTÓK ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése