Egy anyukatapasztalatból, maceragaranciáva!

2014. május 29., csütörtök

10+1 Anya TIPP hogyan kombináljátok a moshatót az egyszerhasználatossal?



  1. sehogy :)) Nonstop moshatóst használunk:))” Cs.M.
  2. Éjszakára eldobhatót használunk. Máskor csakis mosható” B.D.E.
  3. Éjszakára eldobható” B.Á.
  4. Mi, amikor szárazak a moshatók, azokat használjuk éjjel is - biztos, ami biztos 4 betéttel -, amíg száradnak, addig eldobhatót használunk.” A.A.K. Sehogy.  
  5. Nálunk is csak mosható van.” SZ.T.
  6. Csak a kirandulasokon hasznalunk eldobhatosat.” A.B.W.
  7. Ha egy hosszabb délutánra anyumnál felejtjük magunkat, akkor egy papírpelenkával kicseréljük a teli moshatót, amíg haza nem erünk.” A.H.
  8. mivel tandem pelenkázom, néha ráunok a szagra s így éjjelre teszek, remélveh a reggeli kakit eldobhatom” A.F.
  9. Ha fel akarom adni rá a csini huszonsannyiéves retrogatyámat,amit még anno én hordtam akkor eldobható(úgy látszik hogy a "danis ágneses"moshatók is kisebb pakkot képeztek mint a mostaniak  amúgy meg ennél nagyobb értelmét nem látom lecserélni a moshatónak :))” B.ZS.
  10. Ha irtó csini és irtó szűk sztreccsgatyót akarok adni a kislányomra, de ez igen ritkán van.  Még akkor tartom nálunk elképzelhetőnek, ha hasmenése lenne, de eddig még nem volt (18 hós).  Vagy ha nem szárad meg télen, mire elfogy az utolsó mosható, de ilyen sem szokott lenni. Nagyon büszke vagyok rá, hogy mi még utazáshoz is ezt használjuk, tavaly 26 órát utaztunk nyaralni vonattal és végig moshatóztunk.  B.M. “
  11. sehogy, nem bírtam a lányra eldobhatót adni, szabályosan rosszul éreztem magam miatta.” A.T.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése